Retur & Bytte
Hos Drivhus-shop.no ønsker vi at alle våre kunder skal være fornøyde med produktene de kjøper hos oss. Skulle du likevel - mot formodning - ønske å returnere en vare, er det selvsagt mulig.
Vi ber deg følge prosessen nedenfor for retur og reklamasjon. Dette sikrer at saken håndteres så effektivt og smidig som mulig - både for deg og oss.
1. Fyll ut returskjema
Fyll ut vårt returskjema. I kommentarfeltet ber vi deg oppgi om det gjelder en retur, reklamasjon eller bytte – slik at vi kan behandle henvendelsen så effektivt som mulig.
Skadet vare ved levering
Oppdager du transportskade, må du kontakte kundeservice umiddelbart og senest innen 72 timer etter mottak av varen.
For at vi skal kunne behandle reklamasjonen og sende krav til transportøren, trenger vi følgende:
- Bilder av skaden på varen
- Bilder av emballasjen, gjerne før åpning
- Bilde av fraktetiketten
Hvis du ikke kontakter vår kundeservice innen fristen og med nødvendig dokumentasjon, er ikke Drivhus-shop.no forpliktet til å refundere eller erstatte det skadede produktet.
Viktig informasjon ved retur
Ved retur er det kundens ansvar dersom varen skulle bli skadet eller forringet under transporten tilbake. Drivhus-shop.no har ingen forpliktelse til å refundere eventuelle ekstra kostnader dersom kunden uttrykkelig har valgt en annen og dyrere fraktmetode enn den standardleveringen vi tilbyr.
Du som kunde har det fulle ansvaret for returen inntil varen er fysisk mottatt hos oss. Vi anbefaler derfor at du alltid velger en fraktmetode med sporingsnummer, slik at pakken kan spores hele veien.